Odpowiedzi

2009-11-22T19:36:21+01:00
0,14a
27a
12,73a
40a
135a
1250a
70a
12000a
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • pawp
  • Początkujący
2009-11-22T19:40:55+01:00
1 ar = 100m2 1 ha = 10000m2 1 ha = 100 ar
14m2 = 0,14ar
2700m2 = 27ar
1273m2 = 12,73ar
0.4 ha = 40 ar
1.35 ha = 135 ar
12.5 ha = 1250 ar
0.007km2 = 7m2 = 0.07 aa
1.2 km2 = 12 ar
11 3 11
2009-11-22T20:28:19+01:00
14m2 = 0.14ar
2700m2 = 27ar
1273m2 = 12.73ar
0.4ha = 40ar
1.35ha = 135ar
12.5ha = 1250ar
0.007km2 = 7m2 = 0.07aa
1.2km2 = 12ar
6 2 6