Odpowiedzi

2009-11-22T19:42:31+01:00
Czlowiek oddzialywuje na klimat np :
-jezdzac samochodem
-budujac fabryki ktore emituja do powietrza duzo szkodliwych gazow
skutki:
-globalne ocieplenie
-powiekszanie dziury ozonowej
1 5 1
2009-11-22T20:19:02+01:00
Emituje CO2 - efekt cieplarniany
wycina lasy - mniejsza wilgotnośc
wywołuje opad deszczu (Chińczycy)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T23:06:54+01:00
Człowiek ma wpływ na klimat, jeździ samochodem i do powietrza dostają się spaliny. Używamy lodówek, dezydorantów. przez to powiększa się dziura ozonowa dlatego (pn. topnieją lodowce)