Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:41:56+01:00
Dane:
a = 2m/s²
t= 5s

szukane:
v = ?

rozwiązanie:
v= a × t

v= 2m/s² × 5s = 10 m/s

Odp. Motorower uzykał prędkość 10m/s.
8 4 8
2009-11-22T19:43:00+01:00
Moim zdaniem jesli poryszał sie cały czas z takim samym przyspieszeniem wynoszacym 2m/s. to w ciagu pieciu sek uzyska predkosc 10m/s
2 5 2
2009-11-22T20:12:44+01:00
Dane
a= 2m/s²
t=5s
Szukane
v=?

v=at
v=2×5
v=10[m/s²×s=m/s]
v=10m/s
4 5 4