Odpowiedzi

2009-11-22T19:41:02+01:00
Na jutro bym zrobiła bo dzisiaj już nie zdąrze !;( jeśli mogę to napisz na priv :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:43:17+01:00
Mój pokój jest duży i ładny
jest tutaj dużo mebli
jest łóżko szafa biurko i fotel
mój dywan jest kolorowy i duży
w moim pokoju jest też telewizor
na biurku stoi komputer i lampka
widok z okien jest bardzo ładny
bardzo lubię mój pokój

Mein Zimmer ist groß und hübsch
Hier ist eine Menge von Möbeln
ein Bett Schrank Schreibtisch und Stuhl
Mein Teppich ist bunt und groß
in meinem Zimmer ist ein TV -
auf einem Desktop-Computer und Lampe steht
Blick aus dem Fenster ist sehr schön
Ich mag mein Zimmer,
2009-11-22T19:44:12+01:00
Zacznij w ten sposób:
In meinem Zimmer habe ich: [tutaj wymieniasz przedmioty jakie masz].
Przydatne zwroty:
In der ecke steht... ( w rogu stoi)
Neben ... steht ... (obok ... stoi ....)
Auf ... liegt .... (na ... leży...)
Auf der Wand hengt .... (na ścianie wisi)
Neben der Wand steht... (obok ściany stoi)