Odpowiedzi

2009-11-22T19:48:13+01:00
Aby wyrazić swój patriotyzm człowiek może śpiewać hymn ( oczywiście utrzymując odpowiednią postawę ) , głosić dawną historię swojego narodu , wieszac flagi narodowe.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:50:15+01:00
Człowiek aby wyrazic swój patriotyzm może:
- wywieszac flagi w święta narodowe
- być dumnym ze swoich rodaków np. noblistów
- mówic dobrze o swoim kraju
- kibicowac reprezentacji swojego kraju
- wyrażac pzrywiązanie do symboli narodowych
>Godła
>Hymnu
>Barw narodowych
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T19:55:53+01:00
Myślę, że każdy człowiek powinien być patriotą. Według mnie patriotyzm powinien być bliski każdemu człowiekowi. Sądzę, że przykładem patriotyzmu może być wywieszenie flagi w święta narodowe. Uważam, że każdy kibic - patriota powinien przychodząc na mecz, mieć jakąś rzecz związaną z jego krajem, np. koszulkę, czy kapelusz. Człowiek może wyrazić również swój patriotyzm poprzez postawę w codziennym życiu. Znam wiele ludzi, którzy klną i wyśmiewają się z ludzi innych narodowości. O patriotyzmie tak naprawdę świadczy to, jak zachowujemy się na co dzień i wtenczas manifestujemy swe poczucie jedności patriotycznej.
5 2 5