Napisz w jaki sposób możesz wyrazić Jezusowi swoją wdzięczność za jego troske o Ciebie i Twoich najbliższych...

Tylko prosze o dłuższe wiadomości a nie tylko np. modlić się, czy chodzenie do spowiedzi albo do kościoła bo będe dawać jako spam!
Sorki że tak mało pkt ale nie mam więcej... Za to wybiore najlepszą odpowiedź...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:50:50+01:00
Swoja wdzięczność można wyrażać przez cokolwiek: pobożna modlitwę, pomoc innym, odwiedzenie babci, dziadka czy kogoś chorego, branie udziału w różnych akcjach charytatywnych, chodzeniu do kościoła, spowiedź, komunia św., udział pielgrzymkach, czytanie pisma św, biblii itp.
1 5 1
2009-11-22T20:02:03+01:00
Modlitwa jest dobrym sposobem, aby podziękować Bogu za wszystko, co dla nas zrobił. Jednak najlepszym sposobem jest życie codzienne. Każdego dnia powinniśmy pamietać o Bogu, widziec Go w innych ludziach. Powinniśmy pomagać innym i czuć, że pomagamy Bogu. Oczywiście nalezy też żyć wedlug przykazań itp.

pozdro;]
1 5 1