Odpowiedzi

2009-11-22T19:50:32+01:00
Duchu Święty, proszę wysłuchaj mej modlitwy. Prowadź mnie oraz wszystkich ludzi na świecie do wiary. U wielu młodych osób wiara ginie, proszę pomóż im odnaleźć Boga. Amen.
2009-11-22T19:54:17+01:00
Duchu Święty - wysłanniku Boga Najwyższego
Prowadź mnie po ścieżkach naszego Pana
Naucz mnie wiary, nadziei i miłości
Spraw bym nigdy nie uląkł się
i nie zartacił w ciemności grzechu
Bądź przewodnikiem mojej wiary
abym w trudnych sytuacjach nie zwątpił
,że Bóg mnie kocha i czuwa nade mna każdego dnia. Amen.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:55:00+01:00
Duchu święty który zawsze obdarzasz nas charyzmatami, daj nam
dziś dar wielkiej wiary i nie pozwól by kiedykolwiek ona wygasła. Wspieraj nas w momentach trudnych i bądź przewodnikiem w chwilach zwątpienia. Nie pozwól abyśmy y zbłądzili na drogach życia codziennego. Przez Chrystusa Pana naszego Amen