Odpowiedzi

  • voxi
  • Rozwiązujący
2009-11-22T19:51:21+01:00
Głosuj aby później nie narzekać!
3 4 3
2009-11-22T19:54:15+01:00
OGŁOSZENIE!
Uprzejmie informuję iż w dniu..............o godzinie..........odbędą się wybory do samorządu uczniowskiego.Chętnych uczniów zapraszamy do głosowania.

mam nadzieję że wystarczy:)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:55:33+01:00
Dnia 25 stycznia o godzinie 12,30 odbędą się wybory do samorządu uczniowskiego zachęcam do głosowania poniewasz te osoby które oddadzą swoj cenny głos na swojego fawoeyta zostaną poczestowanie ciastem i słodkim napojem .A pozatym osoby które kandydują obiecywały większą liczbe dyskotek .
4 4 4