Około 1% objętości powietrza stanowią ...., w tym głównie...Nazywa .... świadczy o tym, że są bierne chemicznie.....odkryto wcześniej na słońcu niż na ziemi...., jako najlżejszy z ...,służy do napełnienia balonów. Nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazw gazu....

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T19:59:36+01:00
Około 1% objętości powietrza stanowią ..GAZY SZLACHETNE.., w tym głównie..HEL..
Nazywa ..GAZY SZLACHETNE.. świadczy o tym, że są bierne chemicznie...
..HEL..odkryto wcześniej na słońcu niż na ziemi.
..HEL.., jako najlżejszy z ..GAZÓW..,służy do napełnienia balonów.
Nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazw gazu..NEON..
2009-11-22T20:12:18+01:00
Około 1% objętości powietrza stanowią gazy szlachetne, w tym głównie hel
Nazywa gazy szlachetne świadczy o tym, że są bierne chemicznie.
Hel odkryto wcześniej na słońcu niż na ziemi.
Hel , jako najlżejszy z gazow,służy do napełnienia balonów.
Nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazw gazu neon
2009-11-22T20:20:04+01:00
Około 1% objętości powietrza stanowią gazy szlachetne(helowce), w tym głównie hel
Nazywa gazy szlachetne świadczy o tym, że są bierne chemicznie.
Hel odkryto wcześniej na słońcu niż na ziemi.
Hel , jako najlżejszy z gazow,służy do napełnienia balonów.
Nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazw gazu NEON

Pozdrawiam :):) mam nadzieję że pomogłem :)