Odpowiedzi

2009-11-22T20:01:14+01:00
17.45 ha
21.05 ha
0.3 ha
2.9 ha
1020 ha
75 ha
160 ha
2150 ha

na bank dobrze, mam program ;**
1 5 1
2009-11-22T20:01:59+01:00
17,45Ha
21,05ha
0,3ha
2,9ha
1020ha
0,000075ha
0,00016ha
0,00215ha

Jestem pewny że dobrze program nigdy nie zastąpi myślenia
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:05:27+01:00
174500m2 = 0,1745h
210500m2 = 0,2105h
30a = 0,3h
290a = 2,9h
102000a = 1020h
0,75km2 = 0,0075h
1,6km2 = 0,016h
21,5km2 = 0,215h
1 1 1