Odpowiedzi

2009-11-22T20:00:13+01:00
0.1745
0.2105
0.3
2.9
1020
75
160
2150
7 4 7
2009-11-22T20:02:18+01:00
174500m2
210500m2
30a
290a
102000a
0.75km2
1.6km2
21,5km2

0.1745
0.2105
0.3
2.9
1020
75
160
2150
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:22:06+01:00
174500m2 --> 0.1745 ha
210500m2 --> 0.2105 ha
30a --> 0.3 ha
290a --> 2.9 ha
102000a --> 1020 ha
0.75km2 --> 75 ha
1.6km2 --> 160 ha
21,5km2 --> 2150 ha




10 4 10