Odpowiedzi

2009-11-22T20:00:16+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Czyn bezinteresowny wykonany dla drugiej osoby z czystego serca.
49 3 49
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:01:21+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Czyn prometejski, jest to czyn bezinteresowny, wymagający ogromnego poświęcenia, i nie jest on robiony dla samego siebie, tylko dla innych.
83 4 83
dzęki
dzięki!
nie wiem jak dziękować
dziękuje bo przygotowuje się do klasówki
Dziękuję :* ^^ :*
2009-11-22T20:12:41+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
"Czyn Prometejski"-to znaczy,bezinteresowne poświęcenie dla dobra ogółu w ważnej sprawie;buntowniczy,heroiczny,twórczy
33 4 33