Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:01:55+01:00
Chrzest-
tak, chrzest można nazwaz w ten sposób,
ponieważ chrzest jest chrześcijańską tradycją,
natomiast obrzezanie także jest tradycją ale
innej religii,

1 5 1
2009-11-22T20:11:55+01:00
Nie. Myślę że to nie to samo, ponieważ obrzezanie pochodzi z innej religi. I nie jest tym samym co chrzest.
2 3 2
2009-11-22T21:46:59+01:00
Tak można, ponieważ żydzi uważali to za Swój chrzest.
każde państwo ma swoje zasady jak i zwyczaje
1 1 1