Popraw błedy:
a)rozważywszy wszystko spokojnie,ich plany wydały mi się niedorzeczne.
b)Napisała do nas lecz nie podała swojego adresu,ani numeru telefonu.
c)Autor zadedykował tę książkę przyjaciołom dzięki,którym znalazło się w niej wiele starych,unikatowych fotografii.
d)O tym co ci powiedziałem,jeszcze nikt nie wie.
e)Wręczyłem koledze dyplom,który zwyciężył w zawodach pływackich.
f)Spacerując ulicami tego miasta podziwialiśmy piękne,zadbane kamienice stojące wokół rynku.

Potrzebne na szybkoo.;d

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T20:08:08+01:00
A)rozważywszy wszystko na spokojnie,ich plany wydały mi się niedorzeczne.
b)Nie mogliśmy do niej napisać, gdyż nie podała swojego adresu,ani numeru telefonu.

c)Autor zadedykował tę książkę przyjaciołom, dzięki którym znalazło się w niej wiele starych, unikatowych fotografii.

d)O tym co ci powiedziałem, oprócz ciebie, jeszcze nikt nie wie.

e)Wręczyłem dyplom koledze, który zwyciężył w zawodach
pływackich.

f)Spacerując po tym mieście, podziwialiśmy piękne, zadbane kamienice stojące wokół rynku.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:12:48+01:00
A) Rozważywszy wszystko na spokojnie, ich plany wydawały mi się niedorzeczne

b) Nie mogliśmy do niej napisać, ponieważ nie podała swojego adresu, ani numeru telefonu.

c) Autor zadedykował tę książkę przyjaciołom, ponieważ przez nich znalazło się w niej wiele starych, unikatowych fotografii.

d) O tym co tobie powiedziałem, nikt nie wie.

e) Wręczyłem dyplom koledze, który zwyciężył w zawodach
pływackich.

f) Spacerując po ulicach tego miasta, podziwialiśmy piękne, zadbane kamienice stojące wokół rynku.

:) Myślę, że pomogłam
7 4 7