Odpowiedzi

  • KzS
  • Początkujący
2009-11-22T20:09:30+01:00
Wpisz w komórki w pionie 1,2,3,4 a następnie przeciągnij w dół ;)
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:09:42+01:00
Wstaw najpierw do jednej 1,
później do drugiej 2,
zaznacz je razem
i takim cienkim krzyżykiem na dole pociągnij w dół ;)
10 4 10
2009-11-22T20:09:44+01:00
Klikasz dwa razy w daną komórkę arkusza kalkulacyjnego i wpisujesz daną cyfrę.
3 1 3