Jesteś uczestniczką wakacyjnego kursu językowego. Napisz do koleżanki z Niemiec kartkę pocztową a w niej:
- prześlij pozdrowienia
-poinformuj koleżankę, co obecnie robisz
- podaj miejsce kursu
-napisz jakie są twoje wrażenia

((WAŻNE!!))

BARDZO PROSZĘ O POMOC

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T20:12:26+01:00
Hallo!!!
Ich begrüße auf dem Anfang herzlich dich.
Ich zurzeit gehe auf dem Sprachkurs und lerne.
Ein Kurs ist in Empik.
Ist sehr nette Atmosphäre. Er sehr mich gefällt.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:16:26+01:00
POLSKI:

Czesc Nadia obecnie jestem na kursie językowym w Gdańsku. Moje wrażenia sa bardzo fajne poznałam kilka fajnych osób, nauczę sie lepiej jezyka niemieckiego. Wszystkiego najlepszego przesyła Monika





NIEMIECKI:

Hallo Nadia Ich bin derzeit auf einen Sprachkurs in Danzig. Meine Eindrücke sind cool sehr, traf ich ein paar nette Leute, die deutsche Sprache besser. Alles Gute zu schicken Monika