Odpowiedzi

2009-11-22T20:13:46+01:00
48,59 Tylko są te 2 rozwiązania 48 i 59
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:38:37+01:00
Liczb tych może być wiele.
Jeśli cyfra dziesiątek musi być o 4 mniejsza od cyfry jedności (czyli inaczej cyfra jedności większa o 4) musi być to liczba np. 10,13,25,37,41,50
Wybraną liczbę np. 10 dodajemy do niej 4(1+4 zabieramy na ten czas 0) i przenosimy wynik do cyfry jedności i wtedy wychodzi 15 i tak ze wszystkimi liczbami.
Zamieniamy liczby:
15 - 51
I je odejmujemy:
51-15=36

Pozdrawiam