Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:28:38+01:00
1. Przyczyny głodu:

-degradacja gleby.
-niewspółmierny wzrost liczby ludności do przyrostu żywności.
-klęski żywiołowe- powodzie, susze.

2. Przyczyny niedożywienia:

-fobia tłuszczowa – moda na spożywanie produktów o obniżonej zawartości tłuszczu.
-nieprawidłowy metabolizm – uboczny skutek kuracji farmakologicznych, nietolerancja pokarmowa lub zaburzenia żołądkowo-jelitowe.
-nieodpowiednia dieta – przyjmowanie niepełnowartościowych pokarmów fast food lub ich zbyt mała ilość.

3. Podłoża konfliktów zbrojnych:

-walka o niepodległość.
-chęć poszerzenia swoich wpływów.

4.Skutki konfliktów zbrojnych:

- zmniejszenie ludności w danym kraju.
- zanieczyszczenia klimatu.
- wielkie zniszczenia pod względem gospodarki.
1 5 1
2009-11-22T21:54:39+01:00
1.klęski żywiołowe
trwające konflikty zbrojne
wysoki poziom korupcji

2.nieprawidłowy metabolizm
nieodpowiednia dieta
fobia tłuszczowa

3.gospodarcze:Półwysep Bałkański, Bliski Wschód oraz Półwysep Indochiński i Amerykę Środkową jak również Afrykę
1 4 1