Odpowiedzi

2009-11-22T20:26:49+01:00
Drogie Żabki...!
Chciałam Was przeprosić za mojego brata, który tak bezmyślnie łapał i zabijał Waszą rodzinę. On po prostu nie był świadom, że niszczy czyjeś życie. Nie wiedział, że zwierzęta też mogą mieć uczucia. Brat obiecał, że nigdy już czegoś takiego nie zrobi.
Serdecznie Wam współczuję.
Wybaczcie mu...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:31:12+01:00
Kochane Żaby!

Wyrażam wielkie współczucie, za to co robią Wam niektórzy chłopcy.
Gdy rzucają w was kamieniami, łapią i trzymają na uwięzi. Przepraszam Was za to bardzo szczerze, ich zachowania nikt nie zmieni, choćby chciał. Powoli jest coraz mniej takich zachowań, i prawdopodobnie będzie mało takich przypadków, lecz za każdy przepraszam osobiście. Postaram się pomóc jak umiem, i będę starała się mówić innym by zmieniali swoje zachowanie, by traktowali zwierzęta z większym szacunkiem.