Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:57:25+01:00
Obliczenie robimy w postaci ułamka:(te 2 znaki równości to jeden )

a) 4,20 - 3,50 = 0,70 = 1
-------3,50-------= 3,50 = 5 = 20%

b)4,00 - 3,50 = 0,50 = 1
------4,00------- = 4,00 = 8 = 12,5%

c)4,20 - 4,00 = 0,20 = 1
------4,00-------= 4,00 = 20 =5%
2009-11-22T21:07:48+01:00
A)
4,20 ---- 100%
3,50 ---- x

x= 4,20 * 100 / 3,50
x= 120%

120% - 100% = 20%


b)
4,00 ---- 100%
3,50 ---- x%

x=3,50 * 100 / 3,50
x=87,5%

100% - 87,5% = 12,5%


c)
4,00 ---- 100%
4,20 ---- x%

x= 4,20 * 100 / 4,00
x= 105%

105% - 100% = 5%