Odpowiedzi

2009-11-22T20:25:52+01:00
A
- nie zuzywaja wegla ;)
- w brew pozora emituja mniej zanieczyszczen do atmosfery niz weglowe

b
- odpady radioaktywne
- ryzyko wybuchu
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T21:05:05+01:00
Argument dlaczego nie :
1)W przypadku awarii reaktora zagrożenie skażenia radioaktywnego.
2) Możliwość skażenia wód, powietrza i gleb znajdujących się w rejonie składowania odpadów.

Argument dlaczego tak:
1) Nie emituje pyłów oraz szkodliwych gazów, przez co w minimalnym stopniu degraduje środowisko.
2) Ogranicza eksploatację paliw kopalnych
4 4 4