Odpowiedzi

2009-11-22T20:28:01+01:00
NaOH- produkty typu kret do oczyszczania rur,
KOH- również kret
Ca(OH)2- zaprawy murarskie, wykrywanie CO2
Mg(OH)2- kosmetyka, pasty do zębów itd.
2 5 2
2009-11-22T20:31:43+01:00
Wodorotlenek sodu
-produkcja gumy
-produkcja barwników
- -=- środków piorących
wodorotlenek potasu
-mydło
_środki piorące
-środek suszący
wodorotlenek wapnia
-bielenie drzew
-cukrownictwo
-budownictwo
-nawozy sztuczne
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:54:21+01:00
NaOH(wodorotlenek sodu)
*produkcja papieru
*produkcja szkła
*produkcja barwników
*produkcja mydła

Ca(OH)2 (wodorotlenek wapnia)
*produkcja nawozów mineralnych
*bielenie drzew
*budownictwo
*przemysł cukierniczy

KOH (wodorotlenek potasu)
*grawerowanie
*produkcja detergentów

Mg (OH)2
*produkcja leków
*produkcja past do zębów
Mam nadzieję,że pomogłam ;]
8 4 8