Zad.1
podaj 2 barwy kontrastowe(np.czarny-biały)(jeszcze 2)

zad.2
nie musicie robić wszystkich haseł
1.dekoracyjny element architektoniczny wysunięty przed powierzchnię ściany.
2.przedsionek pokryty dachem z tympanonem i kolunnadą
3.przednia część budowli.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:35:34+01:00
Zadanie 1:
- fioletowy - żółty
- zielony - pomarańczowy
...czyli wszystkie, które znajdują się naprzeciw siebie w kole barw.
Zadanie 2:
2. Portyk
3. Front
...tych nie jestem pewna, ale na 90% poprawnie.
2009-11-22T20:37:46+01:00
Kolory kontrastowe: zielony i czerwony
fioletowy i żółty

1. Anta – Anty
2.
3. Commedia dell'arte
2009-11-23T00:23:15+01:00
1 czerwony-zielony,zółty-niebieski
2. 3fasada,