PROSZĘ!!!!!!!!!!!!!!! Podajcie mi po dwa przykłady:
-spółki jawnej
-spółki partnerskiej
-spółki komandytowej
-spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
-spółki akcyjnej

Proszę o bardzo szybką odpowiedz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Czekam !!!!!
Na jutro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HHHEEELLPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:55:46+01:00
Firma POLSTAL Sp. Jawna Sosnowiec.
Akson Spółka Jawna.


Grzybkowski & Guzek, Adwokacka Spółka Partnerska.
PUWALSKI & PUWALSKA SPÓŁKA PARTNERSKA.

Kancelaria Prawna Foryś Wojciechowski Spółka Komandytowa FWSK.
BIMS PLUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA.

MPK-Łódź Spółka z o.o.
Elrow Sp. z o.o.

Elektrociepłownie Wybrzeże Spółka Akcyjna.
Elektrociepłownia „Gorzów” Spółka Akcyjna
11 4 11
2009-11-22T21:25:40+01:00
SPOLKA JAWNA-Przykład: M.Furtek i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza Spółka Jawna

SPOLKA PARTNERSKA-Przykład: Adwokaci (Kaczor Klimczyk Pucher Wypiór - Adwokaci Spółka Partnerska


SPOLKA KOMANDYTOWA-Przykład: Kancelaria AUXILIUM-LEX Spółka Komandytowa

SPOLKA AKCYJNA-Przykład: Huta "Częstochowa" Spółka Akcyjna


SPOLKA Z O,O-Przyklad APW POLAND Spolka z o.o
2 5 2
2009-11-22T22:42:59+01:00
Spółka jawna – osobowa spółka prowadząca przedsiębiorstwo pod własną firmą i nie będąca inną spółką handlową.

Spółkę partnerską tworzą wspólnicy (partnerzy) w celu wykonywania wolnego zawodu w spółce prowadzącej przedsiębiorstwo pod własną firmą.

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością to popularna spółka kapitałowa, która może być utworzona przez jedną albo więcej osób w każdym celu.

Spółka akcyjna to najbardziej złożona forma spółki handlowej, przeznaczona do prowadzenia średnich i dużych przedsiębiorstw.
6 2 6