Odpowiedzi

2009-11-22T20:42:21+01:00
Poniewaz zawsze nalezy naprawic cos, co sie zepsulo - np. jesli skrzywidzisz kogos, to musisz go za to przeprosic i jakos go udob.r.uch.ac :) jesli od kogos cos pozyczysz i to zgubisz, to musisz odkupic taka sama rzecz... :) zeby osoba ktora obrazono nie miala poczucia krzywdy albo sie za bardzo nie ofochala ;)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:44:14+01:00
Poniewaz ,wszystko co robimy,wszystkie dobre i złe uczynki wracaja spowrotem do tego kto je uczynił ze zdwojona siła na zasadzie buddyjskiej karmy,lub jak kto woli wedle przysłowia nie czyn drógiemy co tobie nie miło bo i tobie moze sie zdarzyc to samo
16 3 16