Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:42:42+01:00
2 Pi r=Ob
Pi r 2 = P

Pi r 2 = 2,89 /Pi
r 2 = 2,89
r = 1,7

Ob = 2 Pi r
Ob = 2 Pi 1,7
Ob = 3,4 Pi

Ta dwójka po r - to znaczy że r do kwadratu.
2009-11-22T20:46:10+01:00
P = pi r * r
r * r = P /pi
r * r = 2,89pi/pi
r*r = 2,89
r = pierwiastek z 2,89
r = 1,7
L = 2pir
L = 3,4 pi
Prosze bardzo
1 5 1
2009-11-22T20:55:14+01:00
Obwód koła = 2πr

Pole koła = πr²

P=2,89πcm²
2,89πcm² = πr²
r² = 2,89 cm²
r = 1,7 cm

Obwód = 2πr
Obw. = 1,7 * 2 πcm
Obw = 3,4πcm