Odpowiedzi

2009-11-22T20:56:27+01:00
- sport (przede wszystkim na świeżym powietrzu)
- liczenie do tysiąca
- ulubiona muzyka
- rozmowa z inną osobą
- malowanie
- spacer
- pisanie dziennika
- dokładne sprzątanie (dobre na gniew!)
- darcie, cięcie kartek
- kąpiel
- głębokie oddychanie
- hobby
- sen
- przyglądanie się rybom w akwarium (podobno niejedną osobę to uspokaja :D)
- tabletki ^^
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:56:26+01:00
-wyjście na spacer
-pomyśleć o czymś dla nas szczęśliwym
-napisać na kartce co nas dręczy
-pogadać o tym z przyjacielem lub kimś równie bliskim
-posłuchać muzyki która wyraża nasze uczucia
-poczytać ksiązkę
-iść na siłownie basen itp.
-przespać się
-pooglądać telewizję
- wypoczywać
-pograć w piłkę itp.
-poczytać kawały
-poczytać poezję
-namalować to co czujemy
-wziąć odprężającą kąpiel lub prysznic