ZAZNACZ KRZYŻKIEM WYRAZY,KTÓRYCH DEFINICJĘ SŁOWOTWÓRCZĄ MOŻNA OTWORZYĆ A WYKRZYKNIKIEM WYRAZY KTÓRYCH DEFINICJĘ SŁOWOTWÓRCHYCH UTWORZYĆ NIE MOŻNA

drewno
żelazo
świt
osadnik
łużycki
żelazny
czas
woda
wyspa
łużyce
chronić
ludowy
muzealny
lud
pal
wieś
most
wybronić
wyspialski
ziemia
wieża
bronić
brama
obrońca
obronić
jeziuoro
muzeum
ochronić
gliniany
palenisko

Błagam o pomoc

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:45:05+01:00
Drewno X
żelazo
świt
osadnikX
żelazny
czas
wodaX
wyspa
łużyce
chronić
ludowyX
muzealnyX
lud
pal
wieśX
mostX
wybronićX
wyspialski
ziemia
wieżaX
bronićX
brama
obrońcaX
obronićX
jeziuoro
muzeum
ochronićX
glinianyX
paleniskoX
2009-11-22T20:46:28+01:00
Drewno !
żelazo !
świt !
osadnik x
łużycki x
żelazny x
czas !
woda x
wyspa x
łużyce !
chronić x
ludowy x
muzealny x
lud !
pal !
wieś !
most !
wybronić x
wyspialski x
ziemia !
wieża !
bronić !
brama !
obrońca x
obronić x
jeziuoro !
muzeum !
ochronić x
gliniany x
paleniskox
2009-11-22T20:57:58+01:00
!
!
x
x
!
!
x
x
x
x
x
!
!
!
x
!
x
!
x
X
!
!
!