Odpowiedzi

2009-11-22T20:43:05+01:00
Np. Będzie w twoim bloku mieszkał:
jeden katolik i jeden Jezuita, mogą się pokłucic xD
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:44:54+01:00
Coraz więcej ludzi przestaje chodzić do kościoła, do spowiedzi, przyjmować komunię, modlić się, przyznawać się do wiary w Boga, zmieniać wyznanie
1 5 1
2009-11-22T20:46:04+01:00
Zagrozenia moga byc rozne.. w naszych czasach nie ma juz wielu poborznych i niezlomnych ludzi teraz byle podmuch innej wizji i wiay moze wszystko zepsuc.. np w szkole wszyscy zachowuja sie tak "nie po bozemu" pala pija itp. i namawiaja do tego innych powstaja sekty i inne orgaizacje majace na celu zlamac nas i odciagnac od kosciola.. po prostu powinnismy na nikgo nie patrzec i isc wlasna droga
4 3 4