Odpowiedzi

2009-11-22T20:46:32+01:00
Oj...
Po pierwsze... Spotkaj się jeżeli wiesz na 200% że spotykasz się z tym z kim chcesz.;D
Po drugie... nie udawaj nikogo. Pokaż prawdziwą/prawdziwego siebie.
2009-11-22T20:47:13+01:00
1. Powiedzieć osobie dorosłej
2. Spotkanie w miejscu publicznym
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:48:56+01:00
1.Dokładnie dowiedzieć się z kim mamy do czynienia
2.Na początku znajomość pisać lub rozmawiać przez np.gadu-gadu, skype
3.Gdy już dowiemy się wszystkiego o osobie która siedzi po drugiej stronie możemy się spotkać :D

Proste nie ?! :D