Odpowiedzi

2009-11-22T20:54:37+01:00
Ostrosłup ma 2 razy większą wysokość
2009-11-22T20:55:35+01:00
Większą wysokość ma ostrosłup, wysokość jest większa 3 razy bo:
ostrosłup- V=Pp×h
graniastosłup- v=Pp×h/3

Jeśli podstawy są równe to trzeba to nadrobić wysokością
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T21:21:03+01:00
Większą wysokość ma ostrosłup, wysokość ta jest 3 razy większa od wysokości graniastosłupa
1 2 1