Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T20:59:21+01:00
Obliczamy pole powierzchni jednego boku jest nim prostokąt o bokach 7cm i 20cm co daje:

7 * 20 = 140 cm²

Mamy 6 takich boków, czyli:

6 * 140 = 840 cm²

A jeśli chcesz znać jeszcze podstaw pola to proszę:

P=3a²√3/2 = 3 *7²*√3/2 = 147√3/2
2009-11-22T21:00:20+01:00
7*20*6=840cm² pole boczne to 6 prostokatów o wymiarach 7x20 wiec zadanie banalne
2009-11-22T21:06:31+01:00