Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T21:00:43+01:00
Świat dorosłych:
-dorośli bez wyobraźni
-zapracowani
-nie mają czasu na rozrywki
-nie rozumieją problemów dzieci
-ich świat jest poważny

świat dzieci:
-kolorowy
-mają bujną wyobraźnię
-lubią się bawić
-nie przejmują się pieniędzmi
2009-11-22T21:03:54+01:00
Mały ksiąze był wrażliwy. Nie do końca jestem pewna no ja bym chyba tak zrobiła: Dorośli byli zapracowani i nie zwracali uwagi zbytnio na dzieci i na ich potrzeby pragnienia. ich swiaty sie różniły. Dorosli byli poważni i poukładani. No cos takiego ale nie jestem pewna.