Wyobraź sobie, że jesteś reporterem (reporterką) i otrzymujesz od kogoś następującą informację: Wczoraj w parku znaleziono trzy szczeniaki. Sformułuj pytania, dzięki którym będziesz próbował (-a) się dowiedzieć wszystkich szczegółów zdarzenia.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T21:04:06+01:00
Kiedy je znaleziono?
Jakiej są rasy?
Jaki jest kolor ich sierści?
Jak bardzo są duże?
Czy znaleziono je razem?
Co robiły gdy je znaleziono?
Jak się zachowywały?
1 5 1
2009-11-22T21:05:46+01:00
Jakie szczeniaki mają ubarwienie ?
Czy szczeniaki miały na sobie obrożę ?
Gdzie widziano szczeniaki ostatni raz ?
W którym miejscu dokładnie znaleziono szczeniaki ?
Czy wiadomo jak szczeniaki mają na imię ?
Czy znamy właściciela lub miejsce zamieszkanie szczeniaków ?
Czy szczeniaki są przestraszone ?
1 3 1
2009-11-22T21:06:40+01:00
1. Kiedy znalazła pani te szczeniaki?
2. Jak pani zaaragowała na widok tych szczeniąt?
3. Jak pani myśli dlaczego ludzie "wyrzucają" zwierzęta?
1 2 1