Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T21:03:41+01:00
Roślinne:

zhloroplast
cytoplazma
struktury błoniaste
jądro komórkowe
wykuola
mitochondrium
błona komórkowa

Zwierzęce:
błona komórkowa
mitochondrium
cytoplazma
jądro kom.
struktury błoniaste, i to na tyle ;P
1 5 1
2009-11-22T21:25:42+01:00
Cytoplazma
jądro komórkowe
wakuola
mitochondrium
błona komórkowa
struktury błoniaste
aparat golgiego
ściana komórkowa
Zwierzęce:
jądro komórkowe
błona komórkowa
mitochondrium
struktury błoniaste
aparat golgiego
1 5 1