Odpowiedzi

2009-11-22T21:08:54+01:00
Jestem dzieckiem Bożym znaczy to, że pochodzę od Boga, który jest moim Ojcem na którym mogę polegać w każdej sytułacji.
171 4 171
2009-11-22T21:09:54+01:00
To znaczy ze jestes pod opiekom boga ktory cie kocha i nie dopusci do tego zebys zabladzil ty jestes jak owca a boj jest jak pasterz...
84 4 84
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T21:35:14+01:00
Jan 3,1-3 " Patrzcie jaką miłość okazał nam Ojciec,że zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi i nimi jesteśmy.Dlatego świat nas nie zna,że Jego nie poznał.Umiłowani, teraz dziećmi Bożymi jesteśmy,ale jeszcze się nie objawiło,czym będziemy.Lecz wiemy ,że gdy sie objawi,będziemy do Niego podobni,gdyż ujrzymy Go takim,jakim jest.I każdy,kto tę nadzieję w Nim pokłada,oczyszcza się,tak jak On jest czysty".


Rozszerzyłam zgodnie z Pismem Świętym nazwę Dzieci Bożych na tych którzy nie poznali nauk Pana Jezusa,którzy poprzez otaczającą naturę oraz działanie Ducha Świętego na ich serca,dążą ku miłości i dobru.Dzieckiem Bożym jest ten, kto przyjął Jezusa jako swego Pana i nawrócił się
81 2 81