Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T21:15:57+01:00
Mam w zeszycie takie:

O wiele trudniej jest sądzić samego siebie niż bliźniego.
Wśród ludzi jest się także samotnym.
Najważniejsze jest niewidzialne dla oczu dobrze widzi się sercem.
Mowa jest źródłem nieporozumień.
Nawet w obliczu śmierci, przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela.
Idąc prosto przed siebie nie można zajść daleko.
Jedynie dzieci wiedzą czego szukają.
Decyzja oswojenia niesie w obie wiele łez.
Nie ma na świecie rzeczy doskonałych.
2009-11-22T21:16:05+01:00
1. "Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu dobrze widzi się tylko sercem" - oznacza, że to nie wygląd zewnętrzny ani ubiór nie świadczą o człowieku, nasze oczy mogą być niejednokrotnie oszukiwane, powinniśmy się kierować w życiu sercem
2. "Decyzja oswojenia niesie w obie wiele łez"- nie zawsze da się kogoś oswoić, czasami wymaga to bólu i poświęcenia
3. "Idąc prosto przed siebie nie można zajść daleko"- nie mając celu w życiu, niczego się nie osiągnie
4." Jeśli kochasz kwiat, który znajduje się na jednej ze gwiazd, jakże przyjemnie jest popatrzeć w niebo"- jeśli się kocha świat staje się kolorowy
2009-11-22T21:16:22+01:00
"Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu dobrze widzi się tylko sercem"
"O wiele trudniej jest sądzić samego siebie niż bliźniego"
"Wśród ludzi jest się także samotnym"
"Mowa jest źródłem nieporozumień"
"Nawet w obliczu śmierci, przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela"
"Nie ma na świecie rzeczy doskonałych"
"Jedynie dzieci wiedzą czego szukają"