1. mapa, na której wysokości przedstawiono za pomocą barwnych pasów między poziomicami, to mapa...
2. wysokość mierzona względem poziomu morza to wysokość...
3. Mapa przestawiająca tylko określone zagadnienie, pomijająca większość elementów ogólnogeograficznych, to mapa...
4. wykres przedstawiający rzeźbę powierzchni Ziemi, na którego osi pionowej oznaczono wysokości, zaś na osi poziomej długości, to...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T21:17:49+01:00
1 hipsometryczna
2 bezwzględna
3 tematyczna
4 wykres ukształtowania terenu
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T21:20:14+01:00
1. hipsometryczna
2.bezwzględna
3.tematyczna
4.wykres ukształtowania terenu