Odpowiedzi

2009-11-22T21:21:39+01:00
Koło ma pole πcm². Oblicz promień tego koła. Jaki promień ma koło o polu dziewięć razy większym?

πcm²=πr²
r²=1
r=1 cm

9πcm²=πr²
r²=9
r=3 cm
2009-11-22T21:24:37+01:00
P=πr²
πr²=π/:π
r²=1
r=√1
r=1 promień ma 1 cm
πr²=9π/:π
r²=9
r=√9
r=3 cm promień ma 3 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T21:46:32+01:00
P=πcm²
P=πr²

π=πr² |÷π
r²=1
r=√1
r=1 v r=-1 (długość nie może być liczbą ujemną, więc odpowiedź r=-1 automatycznie odpada)
odpowiedź: r=1

P=9π
P=πr²
9π=πr² |÷π
r²=9
r=√9
r=3 v r=-3 (długość nie może być liczbą ujemną, więc odpowiedź r=-3 automatycznie odpada)
odpowiedź: r=3