Odpowiedzi

2009-11-22T21:28:27+01:00
Okres zwykły w ciągu roku zaczyna się tuż po świetach wielkanocnych, a kończy przed adwentem.
Centralnym jego punktem są wazne uroczystości w Kosciele.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T21:29:52+01:00
* część pierwsza – od poniedziałku po niedzieli po 6 stycznia (Święto Chrztu Pańskiego) do wtorku przed Środą Popielcową,
* część druga – od poniedziałku po Uroczystości Zesłania Ducha Św. do soboty przed I Niedzielą Adwentu

zesłanie Ducha Świetego
5 2 5
2009-11-22T21:47:34+01:00
Okres zwykły w ciągu roku

* część pierwsza – od poniedziałku po niedzieli po 6 stycznia (Święto Chrztu Pańskiego) do wtorku przed Środą Popielcową,
* część druga – od poniedziałku po Uroczystości Zesłania Ducha Św. do soboty przed I Niedzielą Adwentu
5 4 5