Odpowiedzi

2009-11-22T21:38:19+01:00
Dużo ludzi na świecie cierpi na głód nikt nie powinnien cierpić z głodu dowódzcy państw najbogatszych powinnie wspierać ubogie państwa finansowo gdzie panuje głód
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T21:43:19+01:00
Z głodem na świecie jest kiepsko, dlatego że większość ludzi nie ma pracy, żyją w slumsach.Dzieci zarabiają na dom, po ostatnie jedzenie grzebią w śmieciach już o 5 nad ranem.Jest to bardzo przykre, bo wielu bogatych ludzi o takich biednych dzieciątkach w ogóle nie pomyśli.Szczęście że istnieją różne oragnizacje pomagające. Niestety i tak wielu dzieci z głodu umiera.
Powinno być szczęśliwie, bez głodowania,Żeby każdy człowiek na świecie był równy i miał tyle samo ile drugi człowiek.
Pomysł na rozwiązanie? Oto kilka:
- pomoc finansowa na rzecz biednych ludzi
- coraz więcej Organizacji pomagających
-zbiórka odzieży i żywności na rzecz biednych.
- nie myślenie tylko o swoich potrzebach.
- lepiej wydać 1 zł na ryż do 1 dziecka aniżeli kupić sobie rzecz, którą wywalimy.
Mam nadzieję , że pomogłam:)
2009-11-22T22:09:11+01:00
Z tym głodem jest kiepsko a nawet bardzo źle. Ludzie w ubogich krajach nie maja cojeść przez co większość osób umiera z powodu niedożywienia. Większość nie pracuje ( są bezrobotni ). Czasami jest im dobrze czasami źle. Niektórzy biedni wstaja wczesnie i poszukuja pozywienia w smietnikach. Mysle, że z biegiem czasu to sie zmieni. Współczuje im. A najważniejsze jest to, aby nikt nie chdził niedożywiony.
The End.
Myślę, że pomogłem.