Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T21:37:59+01:00
2009-11-22T21:39:12+01:00
Dziękuję ci duchu święty
za kościół, który mi dałeś.
Dzięki niemu wiem że ty jesteś
mój Panie. Amen
1 1 1
2009-11-22T21:40:00+01:00
Duchu Święty, dziękuje ci za kościół,
dziękuje ci za to ponieważ jesst to miejsce w którym moge wyznawać swoją wiare, pogłębiać ją, Odwiedzam jam Jezusa Chrystusa który jest w Hostii skryty, Dzięki Ci, Amen
1 1 1