Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T21:54:32+01:00
Otworzyć się na Boga jest bardzo łatwo, ponieważ On jest otwarty dla nas zawsze. Wystarczy chcieć. Czym jest poświęcenie dwóch minut dziennie na modlitwę? Czy to takie trudne: zachwycić się pięknem wieczoru? Wsłuchajmy się w muzykę płynącą z naszych serc. Otwórzmy się na Boga. To da nam siłę.

Nie wiem, jak Ty otwierasz się na Boga, więc napisałam w trzeciej osobie.
2009-11-22T21:58:46+01:00
Poprzez wieczorna modlitwe. Wtedy mozemy z nim poroymawiac. Przcierz to wcale nie tak duzo poswiecic 5 minut na rozmowe z Bogiem
1 2 1