Odpowiedzi

2009-11-22T21:53:30+01:00
Przykładowe zastosowania:
czujniki temperatury
elementy migaczy samochodowych
wyzwalacze termobimetalowe (przeciążeniowe) w wyłącznikach lub innych zabezpieczeniach elektrycznych
termometry bimetalowe
27 4 27
2009-11-22T21:53:37+01:00
czujniki temperatury,termometry bimetalowe
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T21:59:30+01:00
Bimetale przed wszystkim używane są w urządzeniach typu żelazka etc. w takim celu aby urządzenie sie nie przegrzało
7 4 7