Odpowiedzi

2009-11-22T21:56:01+01:00
Http://www.krakow.rzgw.gov.pl/download/Zasady_dobrej_praktyki.pdf
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T21:56:56+01:00
Mozna polaczyc wielkie rzeki, dzieki czemu usprawniony zostanie transport wodny
10 3 10
2009-11-22T23:58:30+01:00
Można wtedy połączyc takie rzeki na przykład kanałem i wykorzystywać polączenie wodne do rozwinięcia rzeglugi śródlądowej która jest jedną z najtańszych, najbezpieczniejszy i najszybszych form transportu wodnego. Takie połączenie rzek dobrze wpływa na rozwój miast przy nim leżących. Wiele wysoko rozwinietych państw np. Niemcy wykorzystuje tak formę transprtu i rozwinelo żgluge śródlądową. Polska niestety nie posiada zbyt wiele kanałów.

Miłego dodawania do najlepszych odpowiedzi :)
7 3 7