Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T21:59:07+01:00
E=mgh
E=1kg * 10m/s * 1
E=10 kJ
E=2kg * 10
E=20 kJ

odp a, 2x wieksza
2009-11-22T21:59:38+01:00
Na szafie stoją dwa flakony o masach 1kg i 2kg.Względem podłogi energia potencjalna większego flakonu jest?
a)2 razy większa
b)2 razy mniejsza
c)4 razy większa
d)4 razy mniejsza
od energii potencjalnej mniejszego flakonu.

e=mgh

e=1*10*h=10h
e=2*10*h=20h

a)2 razy większa
2009-11-22T21:59:37+01:00