W pewnym mieście postanowiono organizować co trzy lata turniej koszykówki, a co pięć lat - turniej siatkówki. Wiadomo, że turniej siatkówki odbył się w 2007 roku, a turniej koszykówki w 2008 roku. W jakich kolejnych latach przed końcem 2050 roku oba turnieje odbędą się w tym samym roku?

3

Odpowiedzi

2009-11-22T22:06:09+01:00
Odbędą się w latach:
-2017r.
-2032r.
-2047r.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T22:08:07+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T22:10:16+01:00
2017, 2032, 2047 ;)

k - koszykówka co 3 lata poczynając od 2007
s - siatkówka, co 5 lat poczynając od 2008

2007 s
2008 k
2009
2010
2011k
2012s
2013
2014k
2015
2016
2017sk
2018
2019
2020k
2021
2022s
2023k
2024
2025
2026k
2027s
2028
2029k
2030
2031
2032sk
2033
2034
2035k
2036
2037s
2038k
2039
2040
2041k
2042s
2043
2044k
2045
2046
2047sk
2048
2049
2050k