Odpowiedzi

2009-11-22T22:05:44+01:00
1 Na wędrowce poznasz wielu nowych znajomych
2 Zwiedzisz rozne miejsca
3 pozostana miłe wrażenia.
2009-11-22T22:06:13+01:00
Dzieki wedrowce mozna poznac tradycje innych ludzi.
Dzieki wedrowce mozesz doznac wiele przygod w zyciu.
Wedrowka ozwala nam lepiej poznac swiat.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T22:06:41+01:00
Dzięki wędrówce poznajemy nowych ludzi, zawieramy niekiedy przyjaźń z nimi. Poprzez wędrówkę nasza wyobraźnia jest większa. Dostrzegamy dzięki niej piękno przyrody.