Odpowiedzi

2009-11-22T22:14:24+01:00
Jest to zderzenie, w którym w stanie końcowym mamy te same cząstki (obiekty) co w stanie początkowym i zachowana jest energia kinetyczna.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T22:15:03+01:00
Zderzenie sprezyste jest to takie zderzenie po ktorym zderzajace sie obiekty sa takie same jak byly przed zderzeniem i zachowana jest energia kinetyczna
2009-11-22T22:15:09+01:00
Ja bym po prostu odpowiedział że jest to takie zderzenie, które powraca do poprzedniego kształtu