Odpowiedzi

2009-11-22T22:20:33+01:00
Skladniki :
- 100g Młości
- 300g Ufności
- 2 szklanki Pomocy :)

Drogi kolego, nienalzey sie złościc a tym badziej nienawidzic innego. Przecież kazdy z nas jes inny. mimo ze tobie to nie odpowieda nie ma przeciez az takiego wieliego powodu aby se nienawidzic i robic sobie nieprzyjemne i czasem bolace rzeczy. Pomyśl tym ....
2009-11-22T22:21:39+01:00
Powinaś zrozumieć zachowanie osoby której nienawidzisz. Porozmawiaj z nią. Spróbuj ją polubić. pamiętaj tez żeby jej nie dokuczać. Niech twoim mottem będzie nie czyć drugiemu co tobie nie miłe.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T22:52:11+01:00
Usmiechac sie 30 razy dziennie
rozmawiac z przyjaciółmi kazdego wieczoru
pomagac potrzebujacym 3 razy dziennie
bezwzgledny zakaz zazdroszczenia
1 5 1